onsdag 11 mars 2009

Vi får väl se var den här dan slutar

Usch ja, ikväll ska jag på ett möte med mina arbetsgivare och de känns lite oroande faktiskt, jag jobbar ju åt en förening och de finns ju många viljor i en sån, jag e ju bara en och vi är 3 som jobbar på kansliet, sen har vi då styrelsen som är väl sisådär 8-9 personer och just nu känns de som om vi har väldigt olika syn på en del saker, de är bland annat de vi ska diskutera ikväll.





Vår ordförande har en tendens att bli högljudd när han ska tala om saker som man inte riktigt tycker lika om, ibland kan jag ju hålla mig lugn men inte alltid, och tyvärr så har de ju då en tendens att bli lite grinigt från mitt håll, men jag vet att jag inte är ensam om detta, fast de e svårt.





De kommer att bli turbulent och en del hårda ord kan nog komma fram men jag hoppas verkligen att de ska bli en bra lösning på de hela.Fick idag höra av en arbetskamrat att mötet ikväll de handlar väl til stor del om "arbetsvägran från erat håll", å då vet jag ju var de kommer ifrån.


Sen blir de intressant att se om nån tar ett annat parti än de man trodde.





Som sagt en oviss kväll blir de.





Igår så knäppte jag lite kort oxå, så ett kan ju få vara med idag bara för att ni ska få se att jag e nöjd med min nya kamera, ;)





Vi hörses(om man överlever kvällen)/Pernilla

4 kommentarer:

  1. Hej, men vad fin liten sida du har!! Det har du inte berättat. ;)

    Kram Pamela

    SvaraRadera
  2. Tack.Nej jag berättar väl inte allt på en gång, vi har ju så mkt att tala om ändå./P

    SvaraRadera
  3. Hoppas det går bra för dig/er, vet att ni gör ett kanoners bra jobb och ställer upp mycket mer än man kan begära!

    Ha det så "gött"
    // zaq

    SvaraRadera