fredag 27 mars 2009

Nu händer det

Nu börjar kläckningen av omgång 1 i kläckaren, sprickor i några ägg och de kan ju ta en och en halv dag innan de kläcks ändå, men man ser ju att de närmar sig. SPÄNNANDE!!

Ska uppdatera med lite bilder snart oxå.

Annars har jag spenderat dagen med att först uppvakta världens bästa arbetskamrat då hon har fyllt jämna år, ;)

Sen har jag tvättat å städat bilen, v70:n, de behövdes verkligen. Och nu är den blänkande och svart igen. Å förhoppningsvis en gladare gubbe oxå, de hör ju inte till vanligheterna att jag gör sånt här. Imorron så ska jag ta den andra bilen, ska bli riktigt trevligt faktiskt.

Vi hörses, nu måste jag återgå till Lets Dance finalen/Pernilla

1 kommentar:

  1. Var det rätt som vann i Let´s dance? Tycker jag. Har det blivit några kycklingar? Nyfiken som vanligt. ;) /Jennie

    SvaraRadera