söndag 29 mars 2009

Bilder, som utlovat.


Min hjälpsamma lilla dam som alltid ska vara med.


Här är dom på väg ut, tror ni att man måste springa å kolla 7 gånger i kvarten så tror ni rätt.




Massor av olika färger, några med benbefjädring och några utan, de e tjusningen med blandraser, man vet aldrig hur dom kommer att se ut.
2 stycken ser ut såhär, men en av dom har fjun på benen.

En är grå, ja alldeles grå och de har jag ingen förälder som är så de blir ju mer intressant, en är vitgul och en är gul några är bruna men med olika tekningar och nån är oxå gråbrun.

Här bor dom sen dom har torkat. Ett terrarium som jag köpte i höstas för enbart de här ändamålet, å de funkar ju jättebra. Kattsäkert och lätt att öppna, och ett stort + för att jag kan sitta å glo på dom i lagom arbetshöjd i timmar. Sen så kan jag ju oxå låsa om de skulle behövas. Stina har dekorerat med påskmärken, å de passar väl jättebra.
Tack för titten.
Vi hörses/Pernilla

2 kommentarer:

  1. Åh vilka sötnosar!

    Det är allt så att man blir sugen på att fylla på ute i lagården igen, fast då innebär det att allt skrot som är inproppat måste städas så kanske inte....

    SvaraRadera
  2. åhh så söta......säg till om jag kan vara barnvakt;)

    SvaraRadera