lördag 7 mars 2009

Andra chansen

De har vi sett på, men Caroline af Ugglas som slog ut Star Pilots vilken skräll, åtminstonde för mig, tycker deras låt e så bra, men hennes, uäk, om man får säga så, jag smaken e som baken verkar de som.

I övrigt så är Stina febrig igen och hosta å snuva, men de verkar ha lättat lite ikväll så jag hoppas att de inte blir mer, typiskt när vi äntligen har fått sol en dag, då ska hon vara krasslig, men vi va ute en stund på fm ändå, kan ju inte skada tyckte jag men de gjorde de visst.


Hönsen gick ut av fri vilja idag, de precis som jag gillar solsken mkt bättre.


Sen hände de nåt skitkonstigt, ni vet den svarta ankan, Taxan, HON parade sig med den bruna ankan, Kajsa idag. !!!!!!!!!!!!!!!!!


Den stora vita ankan har parat sig med den svarta och den lilla vita ankan har oxå parat sig med den svarta, mykke mystiskt.




De två genomförde först en sorts parningsdans å sedan la sig den bruna ner på snön och den svarta hoppade på och genomförde en parning, dom brukar ju alltid para sig i vattnet annars, jag vet inte vad jag ska tro måste nog klura ett tag på hur de står till därute.

Har ni nån bra idé på hur de kan vara så är den välkommen.

Vi hörses/Pernilla

2 kommentarer:

  1. Hejsan hoppsan! Angående kommentaren hos mig om Gul Orpington, maila mig så kan vi se vad vi kan hitta på :o)

    SvaraRadera
  2. hehe .. jadu ska bli spännande å se vad det blir av det där i slutenden *skrattar*

    SvaraRadera