torsdag 12 mars 2009

fortsättningen på gårdagens inlägg

Kan ju säga att de blev lite annat än jag hade väntat mig.

Inga höga röster hördes på hela mötet, och de hela gick faktiskt jättelungt tillväga. Vi fick flera av våra viljor fram och inget Gideåbygdensdag blir de i år, men väl en pubkväll den 16 maj och då hoppas vi verkligen att vi kan få ihop mer folk än 50st.

Vi kommer oxå att få vara med vid möten för att kunna uppdatera styrelsen innan mötets öppnande.

Den största förändringen vid gårdagens möte var att A som jobbar med oss har sagt upp sig och kommer att avsluta sin anställning hos oss den sista april, för att hon har fått ett nytt jobb på närmare håll, vilket ju är roligt för henne och behövligt när hon inte mår bra av bilkörningen, Men de känns ju desto sämre för oss, men vad tiden lider så får vi väl en ny medarbetare.

Ikväll ska jag lysa äggen å förhoppningsvis så är de nåt i dem, spännande.

Jesper har med sig en kompis hem idag, E, och de blir ju jättetrevligt, för när Jesper far på hockeyträningen så är hon kvar och leker med Stina och tycker att de oxå är roligt. Sen åker vi till Landsjö på tordagskul.

Min sambo som läser vädret i ÖA (och tror att de är nån sorts gud)annonserade precis att dom lovar 4 plusgrader och sol på lördag, de blir ju nice isf.

Så mina vänner om vi inte hörs mer i dag så ha en bra dag.

Min fönixtupp, Johan

Vi hörses /Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar