tisdag 10 februari 2009

Tisdag

Ja idag e de faktiskt rätt så bra, bara hostan som är lite besvärande. Imorron ska jag på jobbet och S ska äntligen till dagis. Jö han blir hemma imorron oxå han har ju trots allt 40 timmar kvar att jobba ändå, så för en gångs skull så ska han vara hemma en dag x-tra.



Har varit ute och pysslat med mina små raringar i två timmar idag, ja en hel del av tiden gick åt till att städa eftersom de var en vecka sen jag gjorde de senast, de som har skött om alltsammans medan jag har legat har sagt att- nog syns de att du har varit sjuk nog. De blir rätt så skitigt på en vecka. Åsså har dom ju inte haft nån som har pysslat eller pratat med dom heller så dom blev förhoppningsvis glada över att jag var där.

Har varit till stan idag, eller stan å stan, Granngården och Barnens hus ligger ju faktiskt utanför stan, dit var jag. Köpte hönsmat och presenter.

I väntan på att få lite tv-tid så surfar jag väl runt här lite och joxar med annat.

Vi hörses /Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar