lördag 7 februari 2009

Nej de blev inget.

Barnkalas alltså, Jö och S har feber samt hosta. Om jag hade varit fräsch själv så kunde nog J ha haft kalas men de e ja ju inte, långt ifrån, men ingen feber på mig iaf bara den j--ulska hostan och näsan som rinner i ett.

Sova de är nog överkurs, iaf på natten, mellan 2.30 och kl 5 inatt så tittade jag på tv, kan säga att de var inget bra program, typ fredagen den 13:e del 5 och Night of Horror, känns inte som om de är nåt för mig som verkligen inte gillar skräckfilmer eller ens våldsfilmer, men på Animal Planet var de nåt bra, Amerikas Funniest Animals (eller nåt), min smak den tiden på dagen.

Je har åkt till en kompis efter att ha spenderat en del av förmiddagen med att "promenera" på mammas nerver, så han blir borta en stund till iaf.

Jö & S sover och jag ska nog vila lite jag med, Morfar får sköta ruljansen ute idag, jag har iaf eldat och om jag känner min far rätt så fyller ha på pannan vid tillfälle. Tur att jag har världens bästa pappa, skulle bara säga de till honom oftare. * Vi älskar dig morfar*

Vi hörses /Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar