söndag 8 februari 2009

Söndag idag

Jö fyller 35 idag å vilken trevlig födelsedag, inte alls. Börjar morronen med att sjunga för han iaf och överlämna en ny klocka.

Sen tvingar vi oss ut i värsta snöovädret för att släppa ut hästarna, för jag orkar ju inte själv åsså har de ju kommit massor med snö som man måste pulsa i.

Ja sen blir de till att spendera ännu en dag inomhus med feber å hosta, ska de aldrig ta slut detta elände.

Eftersom S var så pass dålig inatt så blev de inte mkt sova så jag har faktiskt sovit bort stora delar av dagen, men de behövdes.

Vi hoppas nu att de ska vara en bättre dag imorron och att Je klarar sig från detta.

Både jag och Jö har sjukskrivit oss imorgon och Jö tänker oxå vara hemma på tisdag, jag hoppas själv kunna jobba på onsdag.

Nu ska jag gå till dottern som ropar ifrån sängen.
Vi hörses /Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar