onsdag 11 februari 2009

Ja jobbet idag

Men de gick tungt idag kan man lungt säga, fan, en hel vecka har jag tappat de e inte många arbetsdagar för mig (2) men ändå känns de som en halv evighet. Dessutom så är ju kompis M kvar på sjukanoch de blir ju så mkt lättare när hon är på jobbet. De andra som oxå är jättebra de kan man ju mest bara ha ytliga konversationer med, å de ger inte alls samma tyngd i dagen, usch va djupt de blev nu då.

Ja, jag måste väl säga att jag har en jättebra arbetsplats i vilket fall som helst, men man saknar vissa mer än andra, så e de bara.

Känns som om de går nerför nu, inte alls bra, de är väl då man ska gå å lägga sig och hoppas på en bättre morrondag.

Just idag så saknar jag arbetskompis M för de hade blivit så mkt lättare, de känns som vi (eller de kanske bara är jag) får ut en hel del av varann. De kanske har att göra med förtroenden och sånt som andra inte har med att göra.

De blev inget upplyftande blogginlägg idag, för de flesta iaf, men för mig så är de bra att skriva av sig lite.

Nu går jag till sängs iaf, och hoppas på en bättre morrondag.

Vi hörses/Pernilla

1 kommentar:

  1. Så brukar jag också känna det. Just nu är min arbetskompis A och jobbar i sthlm i 3 veckor och det går verkligen tungt nu när man inte har henne att anförto sig åt!

    SvaraRadera