torsdag 5 februari 2009

Se ru va dåli ja e?

Ja minst sagt, efter att ha spenderat HELA dan i soffan sovandes så har jag masat mig hit, kanske får jag sova lite inatt oxå.

Termometern visar på 39 grader och hostar de gör jag hela tiden, usch de e synd om mig.

Vi ska ju ha kalas i helgen, men är jag så här dålig så går de inte, vi avvaktar tills imorron med att ställa in, eller rättare sagt flytta fram.

Matintaget e ju verkligen inte stort, en glass,en banan och ett glas saftsoppa de är allt vad som har gått ner på ett dygn nu, inte likt mig. Gubben sa till-och-med att du måste va dålig när inget går ner, inte ens kakor, ja, ja vet ja är ett kakmonster.

Måste återgå till soffan, vi hörses/Pernilla

1 kommentar:

  1. hörre du det är dags att krya på sej nu, jag vill ju komma och titta på ankäggen ;)
    hare bra kram Jennie

    SvaraRadera