måndag 2 februari 2009

Ja blir så glad

när ni läser min blogg och dessutom kommenterar den, för de kan ju alla göra, även om ni inte har en egen "blogger"adress.

Jag har tillbringat kvällen på jobbet å gubben har haft möte med revisorer, de gick bra, han får sitta kvar som kassör.

Je e ff inte riktigt kry så han får vara hemma imorron oxå.


Ha´en skön kväll. Vi hörses (och för en som inte förstått de riktigt så är de en hopsättning av hör&ses, för vad e de man ska säga att man gör på en blogg annars, fast uttalet ska ju vara hôches (eller nåt) ) /Pernilla

3 kommentarer:

  1. Ok då...
    Jag är här o läser ofta men dålig på att skriva kommentarer.
    Fast jag vet att det är trist när folk inte gör det, så är jag inte mkt bättre själv...
    *skäms*

    Men nu så... är det gjort!!

    SvaraRadera
  2. hejsan hoppsan :)
    Tack för besöket hos mig, var roligt att du kikade förbi så jag hittade till dej. Alltid kul att träffa på fler "hönsboggar" :)
    Vi hörses igen!

    SvaraRadera
  3. Du är lätt tillfredatälla,vill bara säga go'natt, ska till Umeå i morron, till NUS, Moster min ligger på IVA. Hörses

    SvaraRadera