fredag 20 februari 2009

Sorry !!!

Ja dom bråkar ju inte iaf!!!

Inget inlägg blev de visst igår, hade påbörjat en utmaning som jag hade fått från curant.blogg.com men efter att ha blivit avbruten ett flertal ggr så gav ja upp.





Idag har jag varit med mamma på IKEA, eller de var ju faktiskt hon som skulle till rematologen (stavning?) och självklart så skulle ju IKEA klaras av innan vi åkte från S-vall.





Blev en del inköp men inget större, trots de 687:- fattigare.





Åsså lurade jag in modern på Dollarstore oxå, en fin affär enligt mig, mkt som man kanske kan behöva ;)


Hittade där en Whiteboard-tavla modell "superbaota" 1x1,5m, för 150:- som hittat tycker jag, kommer att passa jättebra i mitt nya hönshus, å där ryms ju allt som kan tänkas behöver skrivas upp.





Mitt nya hönshus förresten, de har jag hittat, eller ja de kanske hittade mig, om de nu går att flytta det framåt sommaren, de står nämligen för rivning hos våra ytterst goda vänner U&F, hoppas hoppas, vilken tur då kanske jag (läs Jörgen) inte behöver bygga nåt hönshus (iaf just nu hihihihi.)





Imorron har vi kalas å innan de ska Jesper hinna spela en match så de blir fullt upp hela dan. Sen ska jag dricka vin, risken för att somna är då överhängande men den tar jag imorron.





Nä nu ska jag ta en alvedon för mitt onda ben å sen blir de sängen. Så mina vänner och andra, vi hörses/Pernilla

2 kommentarer:

  1. Vilka otroligt söta småttingar du har =D

    SvaraRadera
  2. Tack för en trevligt sällskap till S-vall och guidningen på Ikea o Dollarstore. Det blev en heldag som inte slutade förrän kl.23.30. Mycket nöjd med allt. Det är ca 6 mån. till nästa gång. Kram Mam.

    SvaraRadera