måndag 26 januari 2009

Kort om dagen

Japp, här äre full rulle.

  • Barnen upp å iväg till skola å dagis, pappa skjutsar.
  • Ut med hästarna, skotta skit.
  • Mata hönsen och ankorna å självklart bli ståendes å titta på dem ett tag.
  • Duscha
  • Åka till stan
  • Få laser på min onda häl hos Margita
  • Hälsa på min vän M, på sjukhuset
  • Handla
  • Åsså hem igen och hämta på dagis
  • Laga mat
  • Vila en stund
  • Åka till jobbet å vara där mellan 17 å 21
  • Väl hemma igen vid 21.15 så glor jag väl på tv tills sängen kallar.

Så för guds skull, då har jag ju ingen tid till att sitta här, nej ut å skotta skit.

Ha en bra dag ni med, vi hörses /Pernilla

1 kommentar:

  1. Det är väldigt trevligt att läsa din blogg innan jag själv kryper iväg till sängs /kram Jennie

    SvaraRadera