måndag 19 januari 2009

ja de e måndag morgon

å natten den va alldeles för kort. När klockan ringde trodde jag att den var typ 3, men icke 6.45, dags å kliva upp, suck.

Skulle ju kvälla tidigt hade jag tänkt men så blev de inte, hon som fyller år i morron ska faktiskt få en lekstuga och byggandet av den pågick tills kl. var 23.30 då kunde vi gå in tyckte vi efter att nästan hela stugan nu är klar, man ser iaf vad de är för ngt.

Idag står de nya hönsor på agendan, hahaha, de kommer mest varje dag nu. Jag ska åka och hämta Fillix damer som bor en par mil härifrån bara, de blir nog spännande att se hur de kommer att arta sig.

I övrigt så är de väl som vanligt, massor av saker att plocka bort efter helgens alla andra trevliga händelser, svärmor och hennes Å kommer ikväll och uppvaktar S, resten kommer väl imorron.

Ikväll ska jag underhålla jobbet å alla ungar som jag hoppas kommer ikväll.

Nej ut å iväg mot nya hönor.
Vi hörses/Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar