fredag 8 maj 2009

Alltså jag måste bara berätta

Detta hände sig ifjol.

När vi skulle fira midsommar förra året så var vi här hemma, våra goda vänner U&F kom med sin husvagn och de var så trevligt, midsommarafton klarades av med god mat och trevligt sällskap, sen kom då midsommardagen och vi var inne i huset hos oss, på toaletten här nere så var de upptaget och F var nödig varpå han fick rådet att gå upp på toaletten där, till saken hör att de kanske smakades på en öl eller 2, iaf så gick han upp varpå han ropar till mig, Pernilla här sitter de en höna, vi bara skrattar, men på fullt allvar säger han igen att här är de en höna, haha, för många öl säger jag, sen går jag upp och ser mkt riktigt en höna som har förvirrat sig upp på övervåningen och hur hon kunde komma upp för trappen utan att vi hörde det, de är en gåta, men många skratt blev de iaf.

Sen kan jag ju bara tänka mig vad hans arbetskamrater tror att de här är för ställe när han berättade att de var en höna på toaletten, UPPE!!
Haha, de har fått mig att le nåra gånger de med.
Värsta bondstället, med djuren i köket och koskit i tv-rummet.

Men riktigt så är de ju inte, fast en å annan dammråtta finns de nog.

Vi hörses /Pernilla

3 kommentarer:

  1. ja det har man hört talas om :)

    SvaraRadera
  2. haha... livet på landet... trallalalala

    SvaraRadera
  3. Jodu, allt kan hända -hihi!

    Själva blev vi överraskade av een tacka som kom inklampandes i vardagsrummet en sommar när farstudörren stod vidöppen...

    Också en syn vill jag lova!

    // zaq

    SvaraRadera