måndag 20 april 2009

Tupperwareutförsäljning

Ja de har jag ju sålt förut å ni kan aldrig gissa hur fullt de e i mitt Tupperwareförråd, suck å stön.
Men nu ska de bort, så idag bar jag upp allting på altanen som ska säljas och sen sorterade jag i högar om hur mkt de olika sakerna ska kosta, de blir j**ligt billigt.

Så mina vänner och okända om ni läser här eller nån annanstans:

Tupperwareutförsäljning

Kom å fynda, massor med saker nytt eller demoex (vill säga oanvända)

På tisdag öppet från 12.30 å till kl. 20.00 och på onsdag mellan 17.00 och 20.00.

Då behöver ni inte tala om att ni kommer, bara sväng förbi.

Men jag tänker ha sakerna uppe tom. onsdag nästa vecka alltså den 29:e så vill du komma efter den 22:a så hör bara av dig innan.

Kom nu och gör fynd på nya saker, de mesta finns de men inte allt.

Vi hörses /Pernilla

1 kommentar:

  1. Så ni har överlevt påsken ni oxå =)

    Det är nästan så att man blir sugen på att kika förbi och njuta av det serverade bordet.

    SvaraRadera