tisdag 28 april 2009

Tisdag

Ja idag har vi sålt lekstugan iaf å lite Tupperwaresaker blev jag oxå av med, M från Landsjö tittade in på en kopp kaffe å lite surr, å de var mkt trevligt, börjar nästan bli en sån där månadsvana tror jag ;).

Stina skulle bada katten i ankornas badbalja, men jag hann stoppa henne innan hela katten var i spat, bara svansen och lite av rumpan som blev blött, jag förklarade att katter inte tycker om att bada, jo sa hon, hon ville de nu, jag sa att om hon vill bada så får hon hoppa i själv, å de tyckte Stina var helt okej, för hon hoppar ju oxå i själv.

Jesper å Jörgen har varit på hockeyavslutning med middag ikväll, han var glad åt plaketten och omdömet som han fick, vad han var bra på och vad som kunde förbättras.

Jag har varit till min alldeles egna frissa och fixat håret lite kortare, å där blev de kaffe å en massa surrande. Nice.

Nä till sängen med stora steg, fast för ska jag lysa lite ägg men de går ju fort, spännande, vi hörses/Pernilla

2 kommentarer:

  1. Du kommer ju bara närmare och närmare din äggkläckarmaskin ser jag... om du räknar in lekstugan blir det ju en STOR en...

    SvaraRadera
  2. ha ha vet du jag hade samma frissa i helgen :)

    SvaraRadera