lördag 18 april 2009

Blåsigt och kallt

Men jag har iaf lyckats få till några bilder, å visst märker man att våren är här även om de var vitt på backen imorse, igen.



Men dom här två har de bra, gäller bara att inte stå för nära för då kan man ju tro att de e jag som e häst, allt hår flyger ju omkring.

Mitt berömda (enligt husfolket) hönsfamiljehus.


Kycklingarna börjar ju bli ganska stora och anar en del tuppar, fast de e ju väntat, ser ni den gula med jättekammen ? Tupp helt klart.



På denna bild finns de massor av fel, kan ni hitta dom?

Ha en skön dag i blåsten.

Vi hörses /Pernilla

1 kommentar:

  1. En solstor, en cykel, nä skämt å sido. än fast jag tycker om vintern. En spark, hockeymål, hockeyklubbor, spade, snö, nått mer? säkert men jag hittade några iaf. /Jennie

    SvaraRadera