torsdag 16 april 2009

Torsdag igen

Ja tiden går ju fort, när man jobbar iaf, å har roligt oxå, å de har ju jag på mitt jobb, alltid finns de nån som man kan spela ett litet spratt, viss är mer utsatta än andra, men för alla parter är de roligt (hoppas jag).

Ikväll var vi till Landsjö, jag å Stina, efter två dar på jobbet så är de skönt att komma dit å koppla av lite. Lite kaffe och en massa surr.

Hon med ankungarna fick 9 st. av 9 möjliga och de var ju verkligen en bra utdelning, nu är fem av dem till salu och fyra ska hon behålla själv.

Inte så mkt har hänt så därför blir de inge mer.

Vi hörses /Pernilla

2 kommentarer:

  1. ja,vi ses nästa torsdag.....du fressten...om man knäcker ett ägg sen är det som blodstrimmor i det,vad betyder det?

    SvaraRadera
  2. det var ett affärsägg..men bara man tillagar det ordentligt är det nog ingen fara hoppas jag?!

    SvaraRadera