torsdag 23 april 2009

Torsdag å inge "kul"

I Landsjö ikväll, men vi har varit på skidavslutning ist. å Stina fin en fin STOR pokal, hon var så nöjd.
Vi cyklade dit, japp 8 km, enkel väg så då blev de ju 1,6 mil i baken då da.
De lär nog kännas i rumpan och benen imorgon, Stina åkte ju med mig å Jesper var så duktig å trampade på hela vägen och nästan inge gnäll.

De var ju lite annat när vi skulle köpa skor idag, sista gången som Jesper får vara med själv och köpa skor, alla var de fel på, fula, osköna, för små, för stora, för tjejiga allt var fel. Till slut tog jag ett par bara och gick å betalade. Men dom gick nog an för han tog på sig dom sen iaf.

Vi hörses/Pernilla

2 kommentarer:

  1. på tal om skor - kika in på min blogg idag
    :-)

    SvaraRadera
  2. ja lite tomt var det och du missade ju premiär sittningen av de nya sofforna....
    så det kan vara lingonsylten då?jag har ju inte hört eller läst något om det men däremot jordgubbssylt. Var själv allergisk mot det. hja men tack då,då vet jag det.

    SvaraRadera