måndag 9 november 2009

Tack

för fina ord alla ni läsare, man behöver ju inte kommentera men jag tyckte att de var konstigt, började rent av å fundera på om de var nåt fel på "blogger".

Idag så blir de till att fixa ström i hagen för igår så var Caddie på rymmen, ordentligt.
Hon rev stängslet uppe i skogen å sen bar de iväg, rätt in i skogen for hon. Skogen slutar vid en skogsväg som slutar uppe på berget men om man följer den neråt så kommer man till granne N&J, efter att hon varit borta i en halvtimme-trekvart så tog jag bilen å åkte dit för då började de bli mörkt, då trodde jag att man inte ville vara på skogen om man e häst, HA, trodde jag, fast hon var där, på deras gräsmatta. Men tror ni att hon lät sig fångas, nej, hon fick en godis å sen sprang hon tillbaka till skogen, de regnade och var dimmigt så efter ytterligare en stunds letande så åkte jag hem igen för vi skulle ju ha M&P på middag å då var ju klockan 16.30.

Efter 45 minuter så kunde hon skymtas ute på gårdsplan här och då gick hon snällt in å åt lite hö, behöver jag tillägga att dom inte fick gå ut mer igår.

I 2½ timme var hon borta igår och de tänker jag inte acceptera en gång till.

Så mina vänner vi hörses/Pernilla

1 kommentar:

  1. Rymmare är besvärligt, de hinner ju så långt om de drar någon med sig, -då är det bra att man bor i en by, för alla värnar om varandra även om man kanske inte "älskar" alla...
    Hoppas det gick bra utan skador!
    Kram

    SvaraRadera