onsdag 4 november 2009

Jaha, e de så????

Att ingen har nåt litet ord att säga nu när jag äntligen fick ut nåra bilder, inte ETT ord, konstigt tycker jag.



Men utifall de skulle vara nåt annat fel så lägger jag ut en bild till så kanske ni kan kommentera den iaf.

Detta e mina Wyandotter och Orpington. Funderar över vilken Wyandotte tupp jag ska spara så är de nån som har tips så är de välkommet. En tupp i mitten längst fram och enlängst bak, de är dom svartvita.
Brahmorna bor oxå där inne med dom.


Ut i lagårn med mig nu å sen blir de en stadssväng, ni vet farsdag på söndag.

Vi hörses/Pernilla

5 kommentarer:

  1. Ha ha *känner mig skyldig* jag läser jämnt men är uppenbarligen dålig på att kommentera ;o)

    Vilka tuppar som ska sparas är jag dålig på, jag går mer på vilken som är tamast eller snällast än vilken som är "mest korrekt".

    Hönan med kycklingar på förra bilden tycker jag är så häftig :o)
    Och orpington... hu vad fiina de är, alltid :o)

    SvaraRadera
  2. Muffin o vithättorna var ju bara för gulliga....och Wyandotter...*suckar*...en av mina favoritraser!!
    Verkar de piggare nu...efter ett tags medicinering?

    SvaraRadera
  3. Jo jag är väl rätt skyldig jag med...
    Läser också varje dag men är urusel på att kommentera.
    Jag vet j själv hur tråkigt det är att inte få några kommentarer på det man skriver.
    Ska försöka skärpa mig!!

    SvaraRadera
  4. jag kommenterade på facebook...men gör det igen dom är ursöta.....precis som mina två grabbar :)

    SvaraRadera
  5. Jag är väl också skyldig - läser "alltid" din blogg 8o många andras) men är dålig på att skriva inlägg...
    Jag uppskattar alltid dina underbara bilder - och jag är 2rent värdelös" på höns o tuppar (ser ju inte ens skillnad på en del av mina egna) - men fina är dom dina - vad för kön dom än visar sig ha:)

    SvaraRadera