lördag 14 november 2009

Sjuk igen

Fan vad less man blir, nu e jag sjuk igen. I tisdags så sa jag till gubben att nu känns de faktiskt som att jag e frisk.

På onsdagkvällen så kändes de lite konstigt i halsen och på fredag vart de jätteont å inatt har jag inte sovit många timmar, lite feber har jag oxå men de går att vara uppe iaf.

Sen på toppen så lägger vi att ryggen la av igår, lyfte saker som man skulle vart två för, men då tar de ju så tid. De får man sota för.

Har ju bara haft ryggskott en gång förut men de vill jag inte ha nu, så då är de till att ta de lungt och promenera är ju jättebra men med tanke på resten av kroppen så blir de inget av de, idag iaf.

Måste röra på mig iaf så jag går ut en pyttestund med Stina och tittar på snön och omgivnigen.
Försöker få nån å skotta lite skit åt mig idag då de e en väldigt dålig rörelse för ryggen, som tur va så hade jag städdag hos hönsen i går så inget "måste" göras där idag, förrutom att fylla mat men de ska jag väl fixa.

Jesper spelar match idag i Husum å vi tänkte ju åka dit, men de e så mkt som faller när man e sjuk.

Kurerar mig med massor av vatten och lugn å ro.

Vi hörses/Pernilla

3 kommentarer: