måndag 9 november 2009

Blev så glad

de fanns ju många trevliga kommentarer, å jag har ju inte ens bett om dom. Tack snälla ni.

Hönorna fick diagnosen Mycoplasma Gallsepticum, och hela livet så kommer dom att ha de i sig och alla nya som flyttar in å ut får de oxå, men hos alla bryter de ju inte ut och om dom skulle bli sjuka så finns de ju medicin.

Bente: du är så välkommen, för jag vill ju gärna hälsa på hos dig med, å hönsmänniskor de myllrar de ju inte av här uppe.

Hästen har förresten kollat varje millimeter av stängslet idag och till sin stora besvikelse så hade jag inte lämnat ett endaste litet kryphål. HEHEHE
Caddi-Pernilla 1-1, i en match som jag inte tänker förlora.

Imorron blire jobb igen trots att de bara e tisdag( brukar ju jobba onsdag) för vi har fika för och eftermiddag samt kvällsaktivitet med auktion, en auktionsfirma som reser runt å säljer mattor, möbler, serviser och lampor, mm.

Brukar vara skoj att vara där (snygga pojkar) fast oftast har de varit sommar så då har de varit väldigt lättklädda (typ kalsonger eller minimala badbyxor).

Vi hörses/Pernilla

4 kommentarer:

  1. he-he, -drägeltajm då ;-)

    SvaraRadera
  2. Visst är det trevligt när medmännsikor o medbloggare ute i landet sätter sitt avtryck lite då o då i ens blogg :)

    Ibland undrar man ju om man sitter där o skriver sina tankar ut i rymden bara ...

    SvaraRadera
  3. Zaq-de va ingen drägelvarning på dom, så jag kan med gott samvete(eller rent) vara hemma ikväll.

    A-visst känns de så, ibland så önskar jag att de var en som talade om för en vilka alla var som tittar in, men då skulle man säkert bli kvar ännu längre här.

    SvaraRadera
  4. Du är så välkommen såååå :-)

    SvaraRadera