torsdag 27 augusti 2009

Tjänsteresa

Människan på SVA som jag ska prata med hon är på tjästeresa och återkommer den 1/9 så därför vet jag inget mer om de.

Inget annat annars att förtälja, fast jag åker på utbildning/genbanksträff i Östersund på lördag och de ska bli spännande, E från Billsta åker oxå med annars har jag inte åkt så långt själv.

Häromdagen var jag duktig å putsade fönster, på övervåningen gick jag över alla rum och nere blev de bara köket, men där bytte jag oxå gardiner, duktiga jag, men de får man ju sota för sen. Eller de var väl andra som fick, helt slut å vansinnigt arg, så efter att ha föst in hönorna och duschat så åkte jag till en vän för lite hönsprat och kaffe för att lugna nerverna.

Vi hörses /Pernilla

1 kommentar:

  1. Tjänsteresa minsann...Och ingen annan som kan ge ett svar?

    Suck pust o stånk - myndigheter säger jag bara. Dessa tjänstemän med all "makt" ---

    Ngt har gått rejält galet i vårt land så är det bara.

    SvaraRadera