onsdag 7 december 2011

Idag e de den 7:e

Hahaha, ibland e man disträ. Igår vid de inlägget så va de ju faktiskt bara den 6:e.

Jag tog svarta faran å åkte åt stan igår iaf å några fler julklappar har faktiskt inhandlats.

Ikväll blev de minsann invasion av barn här när de kom 3 st extra från olika håll, men de verkar ha väldigt roligt iaf. Å tjejerna tog minsann på sig utekläder å gick ut, än fast de är flera minusgrader.

Gubben har spenderat dagen på Nordviksskolan å lärt sig en del idag med, även om han tycker att växtodlingen är ett ganska tråkigt kapitel. (Mest beroende på läraren tror jag)
Djurläran verkar väldigt mkt mer intressant. Ja jag e oxå intresserad av hans läroböcker, som en lantbruksbibel, haha.

Bakat har jag fortfarande inte gjort nånting, men jag har köpt pepparkaksdeg så endera dan blir de väl nåt av den.

Vet ni vad, de blir jul hur vi än gör å huvudsaken är ju att man inte jobbar ihjäl sig. De blir nog mycke stress innan jul iaf.

17 dagar till julafton, de känns helt okej. :D

Vi hörses/Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar