torsdag 4 augusti 2011

20110804

Vår lilla Iris, 4 veckor. Var e du?




När andan faller på, kanske man kan ta en löptur eller två :)





Trot eller ej, ien veckas tid har jag nu promenerat eller joggat varje dag, å "jogget" känns bättre än promenader.


I går klarade jag av 4 km totalt men en kiometer bestod i promenerande för att jag helt enkelt inte pallade.


Men skam den som ger sig, de går bara bättre för varje dag.


Nån har ju dryftat lite om att vi ska åka utomlands i januari så då e de väl bäst att inta en annan form, rund är u iofs en form oxå, men en lite nättare vore trevligt.


Våran katt Iris har fortfarande inte dykt upp, å nu har hon varit borta i 7 veckor så hoppet att hon återkommer börjar va litet, trist de.


Ankungar har de kommit, 11 eller 12st, jag hinner inte räkna dem. Men söta e dom.



Nu blire ut en sväng å kolla ägorna.



Vi hörses/Pernilla

2 kommentarer:

  1. Stackars misse, borta:-(( (vill ni ha en ny så har min vän på 2:a sidan snart lev klara).

    Ja rund e en ganska bra form, jag har den själv. Man e så där lagom stor åt precis alla håll *fniss* Va härligt med utlandssemester, ska du äntligen våga dig ut i vida världen o solen ;-) Jag håller tummarna iaf att du uppnår dina mål innan dess. Kram från Hästnäset

    SvaraRadera
  2. Tack Nonne, den runda formen hoppas jag ger med sig ;)
    Vi behöver nog ingen ytterligare katt, vi får väl nån själv nån gång.
    Så vi e nog nöjda med 2 så länge.

    Kram på dig med.

    SvaraRadera