torsdag 3 december 2009

Virus

Jag har fått de igen så just nu går de bara runt i min kropp, har ont i halsen som f*n, svårt att svälja och hosta å snuva. I tisdags var jag till doktorn eftersom de ej går över menhan sa bara att de var samma virus som jag haft tidigare. Så typiskt.

Gör väl bara måste-sakerna känns de som, å den här julstädningen den blir inte stor i år, sover dåligt gör man å humöret kan ni ju bara föreställa er. I går fick min snälla pappa sig en känga oxå, fast han sannerligen inte förtjänar det, å varför e de då så svårt att säga förlåt, ja de kan man undra, fast de var väl nåt ändå som han kanske behövde höra oxå om prioriteringar som man bör göra så jag har inte alltför dåligt samvete.

Jag kanske inte får några julklappar av tomten för att jag inte alltid e så snäll, men å andra sidan så äter jag ju alltid upp maten så de kanske jämnar ut sig. HEHE!

Nej till sängs vi nu gå (jag å mina löss) så mina vänner vi hörses/Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar